کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بی‎خبری رئیس سازمان IT از اختلالات اینترنتی اخیر!

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در پی اختلالات موجود در دسترسی کاربران اینترنت به برخی سایتها اعلام کرد که گزارشی در مورد اختلال اینترنت به این سازمان گزارش نشده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از مهر، دسترسی اغلب کاربران ایرانی به سایتهای پربازدیدی همچون گوگل و یاهو در چند روز گذشته با اختلالات بسیار همراه است و بسیاری از این کاربران امکان استفاده از این موتورهای جستجو، پست الکترونیک – ایمیل – و چت  را ندارند؛ این در حالی است که تاکنون متولیان بخش اینترنت و فضای مجازی کشور اطلاع رسانی در زمینه دلایل بروز این اختلالات نداشته اند.

در این باره علی حکیم جوادی - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفتگو با مهر، وجود اختلال در دسترسی به برخی سایتهای اینترنتی را تایید نکرد و گفت: هیچ گزارشی در این باره به ما ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: قطعی و مشکل خاصی در دسترسی به سایتهای اینترنتی از سوی سازمان فناوری اطلاعات گزارش نشده و امکان دسترسی به سایت هایی همچون گوگل و یاهو نیز برای کاربران وجود دارد.

روز گذشته و در پی اختلالات موجود، رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس از بررسی قطع و اختلال در دسترسی برخی سایتهای اینترنتی پربازدید خبر داد و گفت: اختلال در دسترسی کاربران ایرانی به سایتهایی مانند یاهو و گوگل در دستور کار کمیته ارتباطات مجلس قرار گرفته است.

رمضانعلی سبحانی فرد در گفتگو با مهر با بیان اینکه بررسی دلایل بروز این مشکلات و سیاستهای مدنظر در این زمینه در دستور کار کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس قرار گرفته و ظرف 2 روز آینده اطلاع رسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: پیگیری ها نشان می دهد که مشکل به وجود آمده در دسترسی برخی کاربران به سایتهای اینترنتی احتمالا به دلیل قطع استفاده از پورتهای VPN غیرمجاز باشد.

به گفته وی ظرف چند روز گذشته پورتهای VPN غیرقانونی در کشور مسدود شده و براساس اعلام قبلی مسئولان، از این پس تنها VPN های قانونی و ثبت نام شده، قابلیت استفاده خواهند داشت؛ در این راستا این احتمال وجود دارد که قطع ورودی VPN ها مشکلات فنی در دسترسی کاربران به سایر سایتهای اینترنتی به همراه داشته است که البته در این زمینه باید بررسی های بیشتری صورت گیرد.

 

قطع ارتباط و اختلال در سایتهای بربازدید خارجی همچون یاهو و گوگل پیش از این نیز سابقه داشته است به نحوی که در مهرماه امسال نیز دسترسی به پست الکترونیک جی میل به مدت یک هفته در ایران غیرممکن شده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13936 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/12/22 تعداد مشاهده: 1757
سافت گذر
نظرات بینندگان

pedram 1391/12/23 14:12
ایشون ایران زندگی میکنن یا جای دیگه؟کلا هر مشکلی پیش بیاد یا هیچ کی مقصر نیست یا کسی خبر نداره.دو روز دیگه هم کلا قطعش میکنن بعد میاین میگن نه وصله و هیچ مشکلی نیست.خدا به خیر کنه.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
milad.oklahoma 1391/12/23 01:33
بیچاره حتما سرگرم خرید شب عید بود...
بنظر من کاربران اینترنت ایران بعد 500سال مردند خدا اونا رو بپاس درد و رنج فراوان در دنیا دربست میبره بهشت!
احسان 1391/12/22 20:32
چرا whatsapp رو قطع کردن دیگه !!!؟؟؟؟؟
ناشناس 1391/12/22 10:15
اینها در این جور مواقع کاملا بی خبر هستند.